15 Temmuz 2014 Salı

Denedim Biliyorum: Hurraw! Lip Balm

Denedim Biliyorum'da 1 hafta aranın ardından yeni yazıyla buradayız!

Bu hafta Türkiye'ye yeni gelmiş bir ürün var, Hurraw!


Bir Lip Balm canavarı olabilirim. Yaz-kış sürekli kullandığım, yanımdan ayırmadığım tek ürün diyebilirim. Yalnız bu kadar çok kullanınca biraz fazla seçici olmam gerekiyor. Bir kere doğal içerikli olması ilk şartım!
Hurraw'ın Türkiye'ye gelmesine bu nedenle çok sevindim, hem doğal, hem vegan, hem hayvanlar üzerinde deney yapmıyor, hem de aromaları ve ambalajları harika!


Benim seçimim hindistan cevizli oldu! Çünkü hindistan cevizinin hem kokusuna bayılırım hem de hindistan cevizi yağının dudaklara ne kadar iyi geldiğini bilmeyen yok! Evde kendi yaptığım dudak peelingim için bolca kullanıyorum hindistan cevizi yağını ve dudaklarıma çok iyi geldiği denenip onaylanmıştı! :)


Kokusu, yapısı harika! Nemlendirmesi yaz ayları için gayet yeterli..
Organik ve işlenmemiş içeriğe sahip, premium soğuk press yağ kullanılıyor, katkı maddesi yok, toksin yok, gluten yok, soya yok, paraben yok!
Peki neler var?


Badem yağı, hindistan cevizi yağı, jojoba yağı, kakao yağı gibi bir çok doğal, işlenmemiş yağ ve E vitamini içeriyor. Kimyasal herhangi bir katkı maddesi yok!

Yaz - kış sürekli dudaklarım kuruduğu için her gece lip balm sürüp yatarım, bütün gece dudaklarımda kimyasal içerikli bir şeyler olmasından hoşlanmıyorum. Hurraw ile içim rahat uyuyorum..
Sabah kalktığımda dudaklarım yumuşacık ve nemli oluyor.
Verdiği his kesinlikle yapış yapış değil, gayet doğal hafif bir nem. Varlığını unutuyorum bile, ağırlık yapmıyor.


Oval şekli hem uygulama rahatlığı hem taşıma rahatlığı sunuyor. Cebime bile kolayca giriyor! Sürekli yanında taşımak isteyenler için ideal.. :)

Vegan sertifikalı ve hayvanlar üzerinde deney yapmadığını gösteren minik işaretler de arka tarafta yerini almış!

Yapısıyla, kokusuyla, yaptığı etkiyle çok sevdiğim bir ürün oldu.. Bir de güneş koruma faktörü olsaydı, tadından yenmezdi!

Hurraw Coconut Lip Balm için puanım: 4/5

Hurraw! Douglas Mağazalarında satışta, internet sitesinden incelemek isterseniz tık tık!
Harika çeşitleri var, ben kahveli ve tarçınlısını denemek için sabırsızlanıyorum!

Greyfurtlu Hurraw! için Bengü'nün bloguna,
Tarçınlı Hurraw! için Fatma'nın bloguna,
Vanilyalı Hurraw! için Sevgi'nin bloguna bakabilirsiniz!

"Ürünleri denememiz için bize ulaştıran Sevcan Hanım'a ilgisinden dolayı çok teşekkürler!

8 yorum:

  1. Ayyy çok güzelmiiiş! Ben de denencekler listeme ekleyeyim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denemeye değer, senin de seveceğini düşünüyorum canım :)

      Sil
  2. aaaa..ben bunu hiç duymamış, görmemiştim..nereden de bulursunuz bunları??..aklımda bulunsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok araştırmacı bir ekibiz, ve evet tavsiye ediyoruz ;)

      Sil
  3. Bu lipbalmları çok merak ediyorum ama elimdekilerden bir iki tanesi bitmeden almayacağım diye kendime söz verdim =/ Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım benim :) elindekileri çabucak bitirmeni ve bi an önce denemeni diliyorum ;)

      Sil
  4. asıl harika yorum için ben teşekkür ederim :)
    greyfurtlu gerçekten çok tatlı kokuyor, çilekli limonata gibi!

    YanıtlaSil
  5. Ben bunu da kokladım ama gene de favorim benim ki! Hem tinted :P

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...