14 Temmuz 2014 Pazartesi

Ne Giydim -5- What Does The Fox Say?


Bu ara şort almazsa ölücek hastalığına yakalandım.. Geçtiğimiz hafta yemedim, içmedim 5 tane şort aldım. Hala gözüm doymuş değil! :)
Uyku şortu, deniz şortu, günlük şort.. Şort ihtiyacım bitmiyor! 
En severek aldığım şortu en severek aldığım çantamla kombinledim.. Çantam hakkında baykuş diyenler var ama o benim için tam bir tilki! 
Hatta bi şarkısı bile var çantayı taktığımda sürekli söylediğim, What Does The Fox Say?


Bluz: Stradivarius
Şort: Zara
Ayakkabı: Stradivarius
Çanta: Ebay
Kolye: Ebay

6 yorum:

  1. bu şortları çoookkk seviyorum ben:))))) dayanamayıp almakta haklısın cnm:P puantiyeli denim üstle çok tatlı olmuş güzel günlerde giy:)

    YanıtlaSil
  2. Çok cici bir kombin olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, ben de tam olarak "cici kombin" diye düşünmüştüm :)

      Sil
  3. şortlara bende doyamadım ya sanırım sezon hastalığı :) beklerim www.beauthingsforme.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Bu kombinde neyi seveceğimi şaşırdım canım, cici şortun mu desem, puantiyeli bluz mu desem, çanta mı desem? Hepsine bayıldım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...