17 Haziran 2012 Pazar

Ankara'daki Butikler: Catwalk

Ankara'daki Butikler yazı dizimizin ikinci konuğu Catwalk.
Tunalı'da bulunan butikte özellikle çok değişik elbiseler, ayakkabılar bulmak mümkün. Bulunduğu pasajdaki mağazalar arasında en değişik ürünlerin bulunduğu mağaza burası. Hatta tek olan ürünler de var..



Elbise modelleri her yerde gördüklerimizden değil, değişik modeller var..





Bu elbise benim favorimdi.. Maalesef bedeni olmadı :(


Tulum ve yaka çeşitlerini de bulmak mümkün Catwalk'ta..


Bu yılın trendi asimetrik etekler de çok sevimliydi, hatta j.d. de aldı bi tane ;)



Rengarenk ayakkabı ve babet modellerini de çok sevdim! 


Bu desenli ayakkabı da favorimdi! 


Tunalı Hilmi Caddesi Gümüşsoy Pasajı'nda bulunan Catwalk mağazası benim her Tunalı alışverişimde ziyaret ettiğim butiklerden.. Siz de giderseniz uğramadan geçmeyin derim!
Bi dee j.d.'nin yazısını okumanızı tavsiye ediyorum, bir de onun gözünden bakın bakalım Catwalk'a.. :)

17 yorum:

  1. çok güzel bir butikmiş gerçekten

    YanıtlaSil
  2. çok güzel şeyler varmış Alice'cim =) ne güzel bu yazı diziniz Ankaralıların çok işine yarayacak gibi görünüyor ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, umarım yararlı olur :)

      Sil
  3. iyiki Ankarada oturmuyorum yoksa batardım :)
    onlar ne güzel elbiseler yahuu
    bu post serisi süper olmuş eline sağlık.

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim tatlım bi gün gel seni de götürelim :)

      Sil
  4. çok güzeller...özellikle ayakkabıları çok sevdim :)
    ben de bloguma beklerim :) www.bendeherkesgibiyim.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel şeyler varmış, ben sevdim :)

    YanıtlaSil
  6. cok guzelmıssss hepsı boyle farklı olan herseye bayılıyorum ben

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten çok değişik ve şık parçalar var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyleler ben de çok seviyorum :)

      Sil
  8. zaten bu pasajlarda olmasa ne olacak halimizi bilemiyorum, tunalıı ve pasajlarııı, çok severek gittiğim bi kaç yerden biri gümüşsoyy :) güzel posttt
    sevgilerrr ..:))
    http://mervoliilemoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...