28 Haziran 2012 Perşembe

Tie Front - Önden Bağlamalı Üstler

Neon renkler, pastel renkler, kesilmiş üstler ve buna benzer yaza uygun trendler benim yazı sevme sebeplerimin ilk sırasında!
İşte bu yaz da böyle önden bağlamalı tshirtler, gömlekler en sevdiğim trendlerden.
Yaz gelmeden tüm mağazalarda yerlerini almasından belliydi bu yaz bu kadar sevilecekleri..
Şortlarda, maksi eteklerle, plajda bikinilerle kısaca her şeyle çok rahat kombinlenebiliyorlar.








Bu üstleri giyerken dikkat edilmesi gereken en önemli nokta, çok üstte bağlamamak! Düğüm bel kısmında kalmalı yoksa 90lardan fırlamış gibi görünebilirsiniz.. :)

Bu arada, Twitter'da bahsettiğim gibi bir Arm Party dosyası oluşturuyorum vee sizin bilekliklerinizin fotoğraflarına ihtiyacım var. Siz de fotoğraflarınızı çekip missberrycherry@gmail.com 'a yollarsanız beni çok mutlu edersiniz ! ;)

7 yorum:

  1. Belden bağlama modellerini çok beğeniyorum,özellikle uzun eteklerin altına çok yakışıyor:)çekilişime beklerim
    http://kozmetikperisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzun eteklerle ben de çok beğeniyorum, çok dengeliyor kombini ;)

      Sil
  2. yav JLonun bi bacağı belim kadar en çok o dikkatimi çekti :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın biraz kalınca görünüyor! :))

      Sil
  3. Alice'cimm bu stil bu sezon hem baglamali hem de kisa ustlerle cok cok hosuma gidiyor :) ne seker gorseller bulmussun sende.. hepsi cok guzel ornekler hepsini de giyebilirim.. ama dikkat cektigin nokta onemli.. aman daha yuksekten baglanmasin yani :P #armpart icin benim gorseller icinde bir secim yaptin bende cok merakla bekliyorum postunuuu !!! opuyorum cnm..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana da sürpriz olsun, çok az kaldı haftasonu yayınlıyorum postu ;)

      Sil
  4. Benim de cok sevdigim bi trend bu! Bazen bilerek buyuk gomlek, tisort aliyorum, hoop bagliyorum pek guzel oluyor;) Tabi gobusumun olmadigi zamanlarda biraz usten de yapabilirim:P

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...