10 Haziran 2012 Pazar

Ray-Ban Wayfarer

Bu sezon her şey renkli, her şey cıvıl cıvıl..
Gözlükler de sezonun trendine uygun. Ray-Ban ve wayfarer modeli bir klasiktir yıllardır. Her sezon farklı uyarlamalarla yeni modelleri çıkıyor ve ben hepsini çok seviyorum.







Ray-Ban tarihi hakkında pek bir bilgim yoktu. Markanın Bausch & Lomb tarafından kurulduğunu biliyor muydunuz? Bana çok ilginç geldi..


Diğer modelleri incelemek ya da satın almak isterseniz zidaya.com'da uygun fiyat ve taksit imkanı bulabilirsiniz!
Ayrıca zidaya'nin Twitter üzerinden başlattığı Babalar Gününe özel bir de yarışması var, ayrıntılar için tık tık

5 yorum:

  1. ilk fotoğraftaki gözlüğün rengi çok hoş görünüyor :)

    YanıtlaSil
  2. Ray Ban forever diyebilirim! :) her modelini seviyorum ve en çok da her yüze giden modeller yapmalarını seviyorum tatlım, katy perry'nin seçimi harikaymış ;)

    YanıtlaSil
  3. ayyyy ilk ikisibaşta olmak üzere hepsini çok sevdiiim :)

    YanıtlaSil
  4. Wayfarer'siz cikmam ben.. 5 yildir en favori gozlugum bu model.. renk renk cok seviyorum :) su yeni kareli modelini de gecen hafta denedim, yurt disindan hemen almayi planliyorum insallahhhh :) -aradaki fiyat farkina inanamazsin- ;) muckss Alice'cimmm !

    YanıtlaSil
  5. wayfarer'sız çıkmayanlardan biri de benim =) her yıl yeni bir tane alıyorum sanırım ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...