26 Haziran 2012 Salı

Gece - Gündüz Makyajı

İnsanın yüz tipine, kıyafetine göre makyaj yapması ne kadar önemliyse ortama göre makyaj yapması da o kadar önemli..
Gece ve gündüz yapılan makyajlar nasıl olmalı, kimler nasıl yapmış bakalım.

Bende torpili büyük olan Emma Stone ile başlayalım :)


Emma Stone günlük makyajında daha açık tonlu farlar, rimel ve doğal tonlu rujlar kullanıyor. Gece makyajında ise yoğun göz makyajı, eyeliner ve havalı saçlar tercih ediyor.


Zoe Saldana günlük makyajını çok hafif seçenlerden. Gece ise dumanlı göz makyajı vazgeçilmezi..


Emily Blunt gün içinde nude dudaklar ve hafif göz makyajı, gece ise canlı renkte rujlar ve bol eyeliner tercih ediyor.


Jennifer Lopez gece ve gündüz makyajı arasında çok da fark olmayan ünlülerden. Günlük makyajını gözleri yoğunlaştırıp, rujunu koyulaştırarak gece makyajına çevirebilir. :)


Jessica Alba da hafif makyaj sevenlerden.. Koyu renk rujlar esmer tenine çok yakışıyor.


Kate Bosworth gözler konusunda doğuştan şanslı olanlardan.. Gece de gündüz de hafif bir rimel etkileyici görünmesine yetiyor. Koyu ve iddialı renkte rujlar gece makyajının en önemli tamamlayıcılarından.


Tyra Banks makyajında bir tarafı hep abartanlardan.. :) Gündüz elmacık kemiklerini vurgularken gece de gözleri ön plana çıkarmış ya da gözümüze sokmuş da diyebiliriz :)

Sizin favoriniz hangisi, gece ve gündüz makyajınızda neler kullanıyorsunuz hadi paylaşın bizimle! :)

16 yorum:

  1. jessica alba müthiş bi kadın yaa her makyaj yakışıyor:)

    YanıtlaSil
  2. Emma ve jessica albanin dogal makyajlarini cok sevdim. Tyra Banks icin soylecek bir sey bulamiyorum. Korkunc gorunuyor :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. korkunç göründüğünün farkında değil midir acabaa? :)

      Sil
  3. tyra banks'ten korktum azcık, ama kate bosworth-emily blunt-emma sone üçlüsü süperi zaten onları her daim beğeniyorum ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haklısın iremcim o üçlüyü ben de çok beğeniyorum sanırım bunda makyajlarının payı büyük ;)

      Sil
  4. Canimm emily keske bir goz kapağında düşüklük olduğunu farkedip ona uygun bı goz makyaj yapmış olsaydı ;( eyelineri biraz daha üste Kıvirsa nasil guzel olurdu ;)) tyra nin gece makyajı da tam bı felaket o ne makyaj degil sanki korku filmi efekti ! Benim de favorim Emma oldu ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet eyelinerı biraz daha düz ve üstte sürse çok daha etkileyici görünebilirdi :) yaşasın emma sever biri daha! ;)

      Sil
  5. Great post. Hair colour and styles can make such a difference as you have shown here.
    http://missbbobochic.blogspot.co.uk/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thanks deary i want to show their day and night makeup differences ;)

      Sil
  6. Tyra sen ne yaptin yaa ! Deli :) Emma ya da JLo ama kararsiz kaldim :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. j.lo da her zaman harika görünüyor gerçekten tam bi diva :)

      Sil
  7. Ya ben nerdeyse kimsenin makyajını sevmedim desem hepsi hatalarla dolu bence :S Hele bu mevsimin modası koyu ruju hiç sevmiyorum. Yaz günü ile boğucu geliyor gözüme. Emma stoneu ve Jessica albayı çok seviyorum oyüzden onların gündüz makyajlarını çok beğendim. Gece hallerini sevmesemde laf etmem ettirmem :PPPP

    YanıtlaSil
  8. Bence gündüz daha güzeller:)

    YanıtlaSil
  9. Bizim ünlülerimiz gece gündüz aynı makyajla dolaşıyor :p favorim Emma Stone ve Jennifer Lopez, hem gece hem gündüz çok güzeller :)

    YanıtlaSil
  10. Emma hem gece hem gündüz güzel :) Jloyu gündüz makyajında (saçlarının da etkisi ile) çok beğendim :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...