12 Haziran 2012 Salı

Kimler Ne Giymeli

Maxi etek giymek için yeterince uzun boylu değilseniz, yine de giymek istiyorsanız, bolca bacak dekoltesi bulunan asimetrik bir etek ya da iki yanı derin yırtmaçlı modeller tam size göre!


Yine çok uzun boylu değilseniz, bacaklarınıza da güveniyorsanız bu şortlar tam size göre! İlgiyi bacağın üst kısmında topluyor. Altına giyilen yüksek topuklu bir ayakkabıyla uzun boylu görünmek çok kolay!


Karın kaslarınıza güveniyor, bacaklarınız ya da basenlerinizle sorun yaşıyorsanız bu kısa, kesilmiş üstler sizin için ideal bir seçim olucaktır. 


Kim Kardashian da bu yöntemi oldukça sık kullanıyor, basenleri saklamak için karın kaslarını gözümüze sokuyor :) Gwyneth Paltrow ise sadece kaslarını gösteriyor bize :)


Sırt penceresi de hem çok seksi duruyor hem de her türlü fazlalığı kapatan bir elbisede çok yerinde bir dekolte işlevi görüyor.


Sırt kısmında bulunan bantlar, dümdüz bir elbiseyi hareketlendiriyor ve ilgiyi sırta çekiyor.


Bel dekoltesi bence en güzel ama en riskli dekoltelerden biri.. Göbeğiniz olmasa bile varmış gibi gösteriyor malesef.. Bunu giyebilmek için kaslı ya da dümdüz bir karın gerekiyor.


Yine alt tarafta bulunan fazlalıkları gizlemek için derin bir v dekoltesi tüm ilgiyi üst tarafta topluyor. Günlük hayatta en sık kullanılan yöntem de bu sanırım.. :)


Sizin favoriniz hangisi? Hadi paylaşın giyim sırlarınızı bizimle! :)

13 yorum:

  1. İlk yazdığınla beni yaraladın.. Boyum kısa olabilir ama vazgeçmicem uzun eteklerden :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kıyamam! o kadar da kısa değil kiii, hem uzun etekle gizlenmiş dolgu topuklarla boy da uzatılabiliyor biliyosun ;)

      Sil
  2. çok güzel tavsiyeler vermişsin ayrıca resimlerde ki parçalara da bayıldım :)

    http://rosaygrismoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Alice'cim senin bu sahane tuyolarindan bize soylenecek pek bir sey kalmamis. Bir de benim soyle nacizane bi gorusum var: Asimetrik etek seven benim gibi minyonlar kisalarini tercih edebilir. Onden mini, arkadan biraz uzun pek sirin duruyor;) Sence?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet çok haklısın önden mini arkadan diz hizasında olanlar çok güzel duruyor, ayrıca o model sana da acayip yakışıyoo =)

      Sil
  4. Gerçekten V yaka bir bluz ya da tshirt vücudu orantılıyor özellikle tek renk giyinmekte (siyah pantolon , siyah tshirt vb) inanılmaz farkettiriyor, gün içinde birden çok ''aa zayıflamışsın'' yorumu alıyorsunuz ;) Test edildi onaylandı :)

    YanıtlaSil
  5. sırt dekoltesıne bayılıyorum bende..asil duruyor :) ben dekoltenin göze sokulmadan yapılanını seviyorum fazlası basit geliyo bana kuzum napiim :)

    YanıtlaSil
  6. Ilham vericiii!! :)
    nazlierdenphotography.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. V yaka ve sırt dekoltesi bana göre, diğerleri (göbek dekoltesi bacak dekoltesi v.s.) muhteşem vucuduma göre değil maalesef :)

    YanıtlaSil
  8. sırt dekoltesini severim, bel dekoltesi de hoş duruyor gerçekten ama sanırım bana göre değil :P

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...