10 Haziran 2012 Pazar

Ankara'daki Butikler: Pink

Yeni bir yazı dizisiyle buradayım!
Bu seferki Ankaralıların çok işine yarayacak.. Genelde Ankara'ya yeni gelenler ya da kısa süreli gelip alışveriş yapmak isteyenlerin ortak sorunu, nereden alışveriş yapılır..
Biz de j.d. ile karar verdik, vakit buldukça uğradığımız, alışveriş yaptığımız mağazaları, butikleri sizinle paylaşıcaz..
İlki belki birçoğunuzun bildiği Pink. 


Butiğimiz Bahçeli 3. Cadde'de bulunuyor.
Trendleri oldukça yakından takip ediyor ve sürekli yeni ürünler geldiği için sık sık ziyaret etmekte yarar var.. Üstelik fiyatları da oldukça uygun.

Bakalım askılarda neler var.. :)




Neleri seçsem bilemedim, ellerim kollarım dolsa da yine de bakmaya devam.. :)


Bakalım sizin için seçtiklerimi beğenicek misinizz?







Özellikle bu sezonun trendi neonlar ve çiçekli pantolonlar benim en sevdiklerim oldu!
J.d.'nin seçtiklerini merak ediyorsanız hemen onun bloguna tık tık!

25 yorum:

  1. İkinci resimdeki etek Bana Herşey Yakışır'da defalarca denenmişti. Ben de Ankara'da da benzer yerler var mı diye düşünmüştüm. Pink'i çok merak ettim. Ayrıca ikinci resimdeki sarı neon tişörte gidip bakmam lazım =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle gidip bakmalısın o tişörtün rengi harikaydı! =)

      Sil
  2. Olley bu yazı dizisini çok sevdim ben:) Uzun zamandır gitmiyordum Pink'e çok güzel şeyler gelmiş, hemen uğramalıyım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevdiysen ne mutlu bize! =) arada uğramak lazım çok güzel şeyler oluyor =)

      Sil
  3. Hiii ne iyi yapmissiniz beybikuslar! Ankara'dan uzak kalinca kesiflerim azalmisti. Sizin sayenizde formdan dusmem artik;)
    Alice'cim sectiklerinin hepsi tam senlik; sirin,civil civil. Beyaz etek sahane gorunuyor. Mavi de senin rengin kesinlikle;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yokluğunu aratmayız sevgikuş! =) sen gelince götürürüz hattaa ;) mavinin tonuna ben de bayıldım gerçekten çok tatlı parlak bir renkti! :)

      Sil
  4. çok güzel birbutkmıs gerçektende birgun yolum duserse ugramayı dusunuyorum izmiredebir sube güzel olurdu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen gel biz seni götürürüz hatta sen de izmirdekileri bizimle paylaşırsın belkiii? =)

      Sil
  5. sizi-renklerinizi-yazılarınızı-neşenizi seviyorum<3 bu muhteşem fikrinizi de tabiii:):) fotoların hepsini herkesten önce ben gördüm nihahaha:D mucckkk!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz de seni çok seviyoruz balkız! muckmuckmuck!

      Sil
  6. Şu mavi elbise benim aklımda kaldı cidden :D Bedeni kaldıysa gidip alıcam ben :D

    YanıtlaSil
  7. iste aradigim post budur:) Istanbul'da terkos, atlas, beyoglu pasajlarinin benzerleri neden Ankara'da yok diye dusunuyordum. O yuzden bu butigi gormek beni sevindirdi:) Bu yazi serisinin devamini merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istanbuldakiler kadar büyükleri burda olmasa da ankaradakileri yazmaya devam edicezz ;)

      Sil
  8. evvet ıste budur
    tebrıkler kızlar
    bir de giyip gostermssınız helal sıyorum ve sonuna kadar desteklıyorum
    kesfetmek ne guzel sey sayenızde guzel butıkler kesfedıp
    uygun fıyata alabılcez

    YanıtlaSil
  9. Super fikir ! j.d. ve seni tebrik ediyorum Alice'cimmm.. 2. kiyafet favorim ! onu aldin mi ? :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. boyum çok da uzun olmadığı için uzun eteklere pek alışık değilim lulucumm ama benim de aklım o etekte kaldı! :)

      Sil
  10. seçimler çok hoş,Ankara'da olmasam da pek beğendim ben bu postu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğenmene çok sevindim, belki bi gün senin de yolun düşer ankaraya bi uğrarsın ;)

      Sil
  11. İçi astarlı sheer maxi ve çiçekli bluz favorim oldu, yaz tadında parçalar seçmişsin canım çok hoş içim açıldı :)) İstanbul'da da olsa keşke dedirten bir mağazaymış!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o maxi benim de favorim canım gerçekten hepsi de çok yazlıklar ;)

      Sil
  12. İkinizin seçimlerini de beğendim, bir de ne güzel şeyler varmış orada :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...