5 Haziran 2012 Salı

Madonna!

Madonna popun kraliçesi olduğu kadar modanın da kraliçesi.. Bunu anlamak için 80li yıllardan başlayarak fotoğraflarına bakmak yeterli olur sanırım.
Her zaman tarzıyla, giydikleriyle bi adım önde olmuş ve olmaya devam ediyor.
2012 yılında "Madonna stili" diye bir söylem bile var..




















7 Haziran Madonna'yı yakından görebilmek ve canlı dinleyebilmek için harika bir fırsat.. Türkiye'ye çok sık gelmediği de düşünüldüğünde bu konser kaçırılmamalı diye düşünüyorum. :)

17 yorum:

  1. kesinlikle cok dogru bir stili var ve her zaman takip edilen oluyor ve zamanin otesinde kendi stilini yaratiyor. fotograflara bakinca ilk fotograftaki hali cenesi falan gayet yuvarlak toparlak yuzlu birisiyken, yillar icinde ceneye dogru olan bolumleri iyice sivriltmis baya hos olmus, estetik de olsa yasina bakinca vayy be diyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle katılıyorum! sivri hatlarla çok daha hoş görünüyor, estetik olsa bile..

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. kıyafetlerine de yansıtıyor her zaman =)

      Sil
  3. ilk fotograf bi "off ya" dedirtiyor ama iclerin cidden cok iyileri de var:) ne olursa olsun Madonna son yuzyıla damgasını vurmayı basarmıs:))

    bu arada blogda bir Chanel Coco Mademoiselle veriyorum, beklerim:)! http://bit.ly/LhPm25

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, ne güzel bir hediye! ;)

      Sil
  4. Biletler çoktaaan bitti bile bilet fiyatları biraz pahalı olsa da onu görmeye değer ben gidemiyorum :( Bir daha ki sefere demekten başka çare çok ne yazık ki ne kadar da değişmiş yıllar içinde Madonna 2.resimdeki saçı şimdi çok moda şaşırdım. :)

    http://kuguce.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bilet bulmak çok zordu gerçekten canım, olsun yine gelir ;)

      Sil
  5. Wow!!
    Hello dear, I have an award for you on my blog! I hope you enjoy! Good start to the week! DeiaFSalim Kisses ♥

    YanıtlaSil
  6. Loved your blog layout! Amazing! And great post!

    http://damnitvogue.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  7. onun bacak kaslarini yerim yaa ! Basli basina bi ikon ! ;) Yarin aksam konserde degilim.. acikcasi 600tl verip gozunun icine bakamadiktan sonra bit kadar seyretmek istemedim bu muhtesem kadini.. Ama Avrupa'da yakalarsam kesin kacirmam.. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok çok haklısın lulucum, stadyumda olması hiç iyi olmamış gerçekten.. özellikle istanbul dışından gelicekler için de hayal kırıklığı olabilir.. yurtdışında çok daha izlenesi olucağına eminim ;)

      Sil
  8. gidenler çok şanslı kesinklikle:)

    YanıtlaSil
  9. Even with little time, I'm here to say hi, wish I could visit her more often, but this complicated. I have not forgotten you, I'm just a lot of things to do, many works of course.

    Thank you for visit and comment!
    A big kiss to you! :)

    YanıtlaSil
  10. Ben de gidemedim ama çok isterdim :(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...