24 Ocak 2012 Salı

China Glaze - The Hunger Games

China Glaze'in The Hunger Games ismini taşıyan yeni serisindeki renkler sonunda görücüye çıktı..


Her bir renk kitapta bulunan 12 bölgeden birini temsil ediyor...
Bakalım hangi renk hangi bölgenin :

Dress Me Up: Bölge 8, Textiles

Fois Gras: Bölge 10, Livestock

Fast Track: Bölge 6, Transportation

Hook and Line: Bölge 4, Fishing

Stone Cold: Bölge 2, Masonry

Smoke and Ashes: Bölge 12, Coal Mining

Agro: Bölge 11, Agriculture

Mahogany Magic: Bölge 7, Lumber

Harvest Moon: Bölge 9, Grain

Riveting: Bölge 3, Technology/Mechanics

Electrify: Bölge 5, Power

Luxe and Lush: Bölge 1/The Capitol, Luxury

Ben bu seriyi çok beğendim, özellikle ilk ve ikinci sıradaki tüm renkleri istiyorum ! 23 Mart'ta vizyona girecek olan filmini de merakla bekliyorum.

9 yorum:

  1. Luxe and Lush ne de güzelmiş öyle :)

    YanıtlaSil
  2. Hepside çok güzel. Ayrım yapamadım :)

    http://modasihiri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Wow gorgeous colours!
    http://missbbobochic.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. İlk 4'e bayıldım canım:) Ahh bunlar bizim olsa keşke.

    YanıtlaSil
  5. hepsi güzel...ama mat olanları tercih ederim ..sevgiler

    YanıtlaSil
  6. kitapları muhteşemdi, resmen içime işlemişti :) luxe and lush'a bayıldım.. bir de önceden farklı adları vardı ama yine aynı renklerdi.. o isimler de kitapta geçen belirli olaylara atfen verilmişti bayılmıştım işte ona :D

    YanıtlaSil
  7. gözüm luxe and lush ojesinde :))

    YanıtlaSil
  8. bu markayı hç kullanmadım, renkler güzelmiş. tavsiye diyor musun?

    YanıtlaSil
  9. SÜSLÜ VE PEMBE DÜNYAM : eveet sanırım en orijinali o ;)

    Moda Sihiri : ben kahverengi olanları ayırdım gerisini istiyorum ! =)

    miss b : absolutely ;)

    Hilal : olur belki canım evrene mesaj yollayalım ;)

    chfashiontrend : mat olanları ben de çok beğeniyorum.. renkleri çok başarılı.. =)

    What's Next : eminim ben de kitabını okuduktan sonra daha anlamlı gelicek =) şu an bölgeler çok havada benim için =)

    Curcunam : o çok değişik gerçekten ben de çok sevdim =)

    sJ : china glaze gerçekten çok beğendiğim bi marka, sürümü çok çok rahat kalıcılık açısından çok farklı değil ama ojenin kıvamı,sürülüşü ve renklerin orijinalliği açısından ve fiyat performans oranının da gayet iyi olduğu düşünüldüğünde kesinlikle tavsiye ediyorum =)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...