22 Ocak 2012 Pazar

Desenli Pantolonlar

2012 ilkbahar trendleri yavaş yavaş belli olmaya başladı..
Baskılı, desenli pantolonlar geçtiğimiz sonbahar ve kış sezonunda karşımıza çıkmaya başladı. Önümüzdeki bahar sezonunda daha renkli, çiçekli desenler pantolonlarda sıkça bulunarak yazı daha renkli bi hale getirecek gibi duruyor ! =)





Özellikle Jessica Alba'nın kombinine bayıldımm !
Turuncu ve tonları ilkbahar ve yaz sezonunda büyük bir patlama yapıcak gibi duruyor..

Bu desenli pantolonlardan Asos'ta bolca var :





Zara'da çok beğendiğim iki model vardı, indirim döneminde kaçırmamak gerek !



13 yorum:

  1. en altta zaranın modeline bayılmıstım:)

    YanıtlaSil
  2. çok eğlenceli duruyorlar yazın şarlo kesim pastel desenli pantalon üzerine bol kesim kısa thırt topuz saçlar güzeş gözlüğü :) enfes.

    YanıtlaSil
  3. Çok severim desenli pantolonları :) Üstüne düz renk giydin mi gayet kurtarıcı ve bir çok değişik şekilde kombinlenebilirler :)

    YanıtlaSil
  4. Fine prints !!!:)
    I loved this post !!!;)

    A great weekend!
    http://deiafsalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. yazın bu tarz pantolonları tercih eden biri olarak bu postu sevdim bebek!!! ama kışın cesareet edemiyorum pek...muck!

    YanıtlaSil
  6. bir dönem sanki bu trend yine mi vardı ?ben mi yanlış hatırlıyorum ?çok şekerler yaz için de çok rahat olucak..ama kırışan kumaşları sevmiyorummm....sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Merve Yıldız MY. Fashion : o benim de favorimmm ! =)

    milky : off yaz gelse de giysek amaa ! =)

    Curcunam : ben de çok severim canım bir çok renkle farklı görüntüler elde edilmesi de en büyük avantajı ;)

    AndreiaFSalim : thank you ;) i hope your weekend was great =)

    hande ne yapıyor : kışın ben de üşüyorum sanki birazz :D yaz gelse de giysek diyoruuum..

    ALIŞVERİŞ DANIŞMANI : haha :D evet şık olmak isterken öyle de görünmek mümkün ! =)

    chfashiontrend : evet bir dönem vardı, trendler sürekli kendini tekrarlıyor bir yerinden yakalamak lazım.. yazın uçuş uçuş çok rahatlar gerçekten =)

    YanıtlaSil
  8. ben de çok beğeniyorum desenli pantolonları hatta bitane aldım bile :)

    YanıtlaSil
  9. Ay bu sene Paris'te herkesin ayağındaydı kuzum sevmiyorum ben yani siyah beyaz ok az karışık olacak desenler ama genelde türlü aşure de sevmem karışık şeyler sevmem kılım yani eheh .)

    YanıtlaSil
  10. benım coooooookkkkkkk eskıden vardı ama cesaret edip giyemıyodum evın ıcınde bile giydiğimde bizimkiler dalga egcıyodu ama zara modelı cok hosume gitti
    ama ben magazasında bıle gorememıstım kı tukenmıs bıle bloglarda yenı yenı görüyorum şimdi :)
    yaza cıvıl cıvıl renlı renklı olucaz desene yaşasın :)

    YanıtlaSil
  11. sJ: yaz için şimdiden hazırlamak lazımm =) güle güle giy canımm ;)

    Stil Direktörüm çok tatlısın yaa ! ben de çok karışık sevmiyorum ama hafif renkli az biraz desenli yazın güzel oluyoo =)

    kova kadınıyım ben : zaradaki panorada vardı canım son gittiğimde ama beden kalmış mıdır hiç bakmadımm.. yazın daha güzelleri çıkar üzülme sen ;)

    YanıtlaSil
  12. ayy bunlara cesaret edemem sanırım yaa, bende pijama gibi durur :))

    ama etrafımda salına salına tiril tiril görsem çok hoşuma gider :))

    sevgiler

    hediye çekilişime beklerim tatlım

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...