16 Ocak 2012 Pazartesi

Zooey Deschanel ve Smokinli Manikürü

Dün gece yayınlanan Golden Globe ödül törenini yine izleyemedim, uyuyakaldım.. Neyse ki kırmızı halı kısmını birazcık izleyebildim de kim ne giymiş görebildim.. =)
Birçok arkadaşım ayrıntılı yazılarla anlatmış, kaçırdıysanız yazılara bi göz atın derim.
Benim favorim tabi ki Meltem Cumbul oldu !
Uçuş uçuş Chloé elbisesi, saçı, makyajı, asilliği.. Her şeyiyle harikaydı bence !
Fotoğrafını da paylaşmadan geçemiyorum..


Gelelimm Zooey Deschanel ve tırnaklarına..
Yeşil özel tasarım bir Prada giymişti Zooey. Yes Man ve 500 Days of Summer'dan beri çok severim kendisini.


Zooey, kendisine eşlik etmesi için bu geceye özel bütün tırnaklarına da smokin giydirmiş ! =)


Bu da kendisinin instagramda paylaştığı fotoğraf :


Ben bunu NOTD projesi olarak aklımın bir köşesine yazdım !
Zooey Deschanel her zamanki sevimliliği ile bu tırnaklarla benden tam puan aldı ! Tabi ki o yüzük hariç.. =)

5 yorum:

  1. Zooey bi tane yaaa,bayılıyorum !! :)) Bi insan hem güzel,hem dünya tatlısı,hem sesi güzel,hem de iyi oyuncu olur mu,işte oluyor :D

    YanıtlaSil
  2. o ojeler çok tatlıymış yaa ama yine de meltemciğim harika :D

    YanıtlaSil
  3. Meltem Cumbul'u begenen birini gormek cok guzel.. Ben omuzlarinin dusuk olmasi yuzunden cok basarili bir secim oldugunu dusunmuyorum ama elbisenin guzelligi, onun o sicacik gulumsemesi yeterli onu sevmek ve adice elestirmemek icin.. Kiyamam yaaa ! Cok acimasiz yorumlar yapmislar.. :(

    YanıtlaSil
  4. tırnaklara bayıldım bende meltem cumbulda kırmızı halıya çok yakışmış gurur duydum...

    YanıtlaSil
  5. ay ben bunu hiç görmemiştimmm çok tatlıymış :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...