26 Ocak 2012 Perşembe

Victoria Beckham vs Michelle Williams


Victoria Beckham ve Michelle Williams, Victoria Beckham tasarımı 2012 ilkbahar yaz sezonuna ait bu kolsuz elbiseyi tercih etmişler. Victoria Beckham kendi tasarımını çok önceden giymişti, doğal olarak ! Michelle Williams da geçtiğimiz günlerde BAFTA töreninde siyah beyaz olanı giydi.
Bu scallop denilen şekile etek uçlarında bayılıyordum, yakada da aynı beğenimi kazandı ! =)
Victoria Beckham Christian Louboutin botlarla daha günlük kombinlerken, Michelle Williams clutch ve stilettolarla daha zarif bir görüntü elde etmiş.
Siz hangisini beğendiniz? =)



15 yorum:

  1. elbise çok güzelmiş cidden ;) michelle williams'ı da çok severim ona daha çok yakışmış ;)

    YanıtlaSil
  2. Bence elbisenin tarzı vicky'e çok da uymamış pembe fırfırlı falan hiç olmamış ona :) Michelle'de daha sevimli durmuş :)

    YanıtlaSil
  3. victoria diyorum, iki rengi yakıştırması çok başarılı...

    YanıtlaSil
  4. Victoria Beckham daha güzel taşımış bence, omuzu daha güzel oturmuş gibi geldi bana.:D

    YanıtlaSil
  5. I like the black and white dress.

    http://missbbobochic.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Bu pembeye bayılıyorum

    visnetadindaa.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. irem : michelle williams'ın cici kız görüntüsüne çok uymuş gerçekten ;)

    itsbea : benim de her zaman favorim victoria ;)

    New York Lover D. : evet ben de öyle düşündüm cici kız elbisesi sanki birazz =)

    Adele : i think so ! ;)

    Hamide : victoria'yı hiç çirkin bi kıyafetle görmedim sanırımm =)

    Missbone : kendine daha güzelini dikmiştir tabi, torpil geçiyo hep ! =)

    miss b : she looks so cute in that dress, doesn't she? =)

    AndreiaFSalim : thank you =)

    Cansın Ekşi : ben de ben dee ! =)

    YanıtlaSil
  8. chfashiontrend : ben de pembeyi daha çok sevdim, elbisenin ciciliğine o daha bi yakışmış sanki ;)

    YanıtlaSil
  9. Bende Blogaward´in var tatlim : )

    YanıtlaSil
  10. Pembeye ve Victoria'ya ya bayılırım fakat Michelle Williams'da daha hoş görünüyor.Hemde Victoria'nn elbisesinde bir potluk var.Elbise'de bir sorun var gerçekten.

    YanıtlaSil
  11. They both wear it so well! I love Victoria's collections! Never thought she can be such a great designer!

    XoXo
    Plami

    http://www.fashionthrill.com/

    YanıtlaSil
  12. bak sevdim bunu pembe olanı ama

    YanıtlaSil
  13. bu postlarına bayılıyorum:D Stiletto ile daha iyi:D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...