13 Ocak 2012 Cuma

Pembe Ruj

Bu aralar pembe ruju çok sever oldum..
Algıda seçicilikten midir nedir son zamanlarda sürekli gözüme çarpar oldu pembenin bu tonu..

Esmerlere bu renk çok yakışıyor, Lea Michelle de bu görüntüsüyle çok konuşuldu ! =)


Pembe ruj diyip Nicki Minaj'dan bahsetmemek olmaz !
Mac - Pink Nouveau kendisiyle özdeşleşen ruj..


Esmer diyip Rihanna'dan bahsetmemek hiiiç olmaz !


Emma Stone'a sarı saç yakışmasa da bu rengin biraz daha koyu tonunun sarışınlara da yakışabileceğini bize göstermiş oldu.. =) 



Açık ya da koyu.. Ben hepsine bayılıyorum.. =)
Bu tonlarda bir ruj arıyorsanız, aşağıdakilere bi göz atın bence..
Dior - Pink Caprice
MAC - Pink Nouveau
Bourjois- Rose Bonheur 01
Rival de Loop - 50

10 yorum:

  1. Ben kendi tenimde kimseyi goremedim:D Olmaz mi bana Alice'cim;)
    Ama sana pek guzel olur;)

    YanıtlaSil
  2. süpper...
    pembe ilk resimde harika durmuş..
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Açık pembe ruj bende hafif kadın görüntüsü yaratıyor. Sarışın kumral arası bişeyim ondan heralde. Pembesi daha hoş duruyor sanki....

    Ama esmerlere ikiside gidiyor.:)

    YanıtlaSil
  4. Yo yo sana çok yakışıyor kesinlikle, hatta bende geçen gün kendime 2 tane aldım ;)) Yaşasın pembe!! :)

    YanıtlaSil
  5. bende de max factorun var esmer olmama ragmen arada kullanıyorum cok dikkat cektigi için midir bi gözüm alısamadıgın için midir nedir hala supheliyim ben:)

    YanıtlaSil
  6. SvGLove : güzele herşey yakışır bencee ! =) açık tenlilere emma stone gibi bi koyu tonu daha çok yakıştırıyorum canımmm =)

    Adele : thank you Adele ! =)

    beni güney kore'ye uçur : hmm bu uyarıyı göz önüne alıcam ! =)

    chfashiontrend : evet o ilk pembeye ben de bayıldımm =)

    Missbone : evet missbonecumm emma stone'daki renk daha hoş duruyor açık tenlilerde =)

    j.d. : teşekkür ederim tatlıcımm =) sen de güle güle kullan, sana da çok yakışıyoo =)

    magendiea : gözün alışmadığındandır canım son zamanlarda dikkat et herkeste pembe var, alışınca seversin diye düşünüyorum =)

    YanıtlaSil
  7. hemen her rengi denedim ama pembe ruj gibisi yok sanırım!

    pembe ruj önerilerine aşağıdakileri eklemek isterim :)
    -bakmak istersen blogda yazıları var-
    nars schiap
    mac girl about town
    açık tenliler için birebirdir..
    kate moss & rimmel london serisinden 2 numara da aklıma gelen diğer bir pembe ;)

    YanıtlaSil
  8. hmmm bende cok kirmiziciydim bu aralar.. sanirim pembe icin bir sans vermeli ! Thanks Alice :)

    YanıtlaSil
  9. pembe ruju hiç sevmediğime karar verdim :) şeffaf parlatıcı en iyisi :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...