7 Ocak 2012 Cumartesi

Sesame Street - Lip Balm

Susam Sokağı'na bayılırdım eskiden !
Şimdi olsa yine izlerim !
Tüm karakterleri ayrı severdim. Hala eski videoları açıp izlerim bazen =)


Geçen gün Watsons'ta gezinirken bu lip balmları gördüm.
Hemen aldım tabiii.

Elmalı ve şeftalili lip balmım yoktu o yüzden bunu seçtim.


Kokusunu çok beğendim ! Tadı ve rengi yok.. =)
Nemlendirmesini de gayet iyi buldum. Üstelik fiyatı da 2.99 gibi bişeydi =)




Limon ve çilek seçenekleri de vardı.
Kremleri benim gittiğim mağazada yoktu ama ilk fırsatta onu da denemek istiyorum.

9 yorum:

  1. ay çok şirin ya :) devasa bir lip balm koleksiyonum olsa da çileklisini bulursam alıcamm =)

    YanıtlaSil
  2. susam spkağını bende çok severdim çoçukluğumun vazgeçilmeziydi.bloğun çok renkli ve güzel benim yaptıklarımıda görmek isterseniz bloğuma beklerim:):):)

    YanıtlaSil
  3. Ayy bayıldımm bnde almalıyım hemencecik :))keske tadıda olsaymıs

    YanıtlaSil
  4. bende de var cok sekerler ama ya :)

    YanıtlaSil
  5. benim de dudaklarım çok kuruyor yaaa.ben de bunlardan alsam iyi olacak

    YanıtlaSil
  6. Wow! Amazing Lipbalms! I badly want some of my own. Great Blog Post - as always!

    YanıtlaSil
  7. Elmalı ve şeftalilisinden istiyorum bendee :)

    YanıtlaSil
  8. çoook tatlı ilk watsona gidişimde hemen alıcam bayıldım :)

    YanıtlaSil
  9. What's Next : bence tam koleksiyonluk bunlar ! =)

    keskin makas : teşekkür ederim, hemen inceliyorum blogunu =)

    Ayshenur : evet tadı olmamasına ben de üzüldüm amaa kabı yeterince tatlı geldi banaa =))

    Grace : dimiii tam şeker ! =)

    gülümse : al canım, nemlendirmesini de gayet güzel buldum.

    Zoe : thank you Zoé ;)

    j.d. : onun kokusu çok güzeel ! =)

    şahane kadın : evet hemen almalısın çabucak bitiyo =)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...