15 Ocak 2012 Pazar

Lush Lemony Flutter ve Stepping Stone

Lush, çok severek kullandığım bir marka..
Sürekli denemek istediğim ürünler oluyor. Mağazaya her girdiğimde denemek için bir ürün almadan çıkamıyorum. Hepsini her şeyi denemek istiyorum !! =)
Lush bana denemek istediğim ürünlerin minik örneklerinden oluşan bir paket yolladı.


Burdan da kendilerine teşekkür ediyorum !

Kargom gelir gelmez hemen denediğim iki ürün oldu ! =)

İlki denemek isteyip kremlerde bulunan limon kokusundan hoşlanmadığım için denemeyi ertelediğim Lemony Flutter oldu.


Öncelikle kokusu klasik limonlu kremlerden çok farklı. Limonlu şeker gibi bir kokusu var. Bu nedenle beni hiç rahatsız etmedi hatta sevdim bile ! =)
Tırnak kenarlarıma sürdükten sonra 15-20 dakika bekledim. Çok fazla sertleşme olmadığı için kısa sürede nemlendirdi. Yapısı itibariyle çok yoğun yağ içeren bir krem. Ben sonuçtan çok memnun kaldım. Elleri daha kötü durumda olan birinde nasıl sonuç verir bilmiyorum ama manikür süresini fazlaca uzatabilecek bir ürün ve evet almaya karar verdim ! =)

İkinci denediğim ürün ise Stepping Stone Foot Scrub oldu.


Bu ayak peelingi de limon otu içeriyor ama hoş bir kokusu var. Peeling özelliğini beğendim ama daha güzel olanı, muhteşem dinlendirici etkisi ! =) İlk kullanımda olumlu sonuç aldım, bakalım düzenli kullanımda nasıl güzel sonuçlar bekliyor beni ! =)

11 yorum:

  1. en çokda kokuları güzel oluyor.lush bizide unutma diyelim öyeyse. :)

    YanıtlaSil
  2. Harika görünüyorlar! :)

    YanıtlaSil
  3. More great Lush products!
    http://missbbobochic.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. hmm bu iki ürünü de epey merak ettim şu an.. lemony flutter'ın ünü zaten almış başını gitmiş de ayak peelingini ilk defa duydum desem? :D benim merak ettiğim lush'ta sana gelenler gibi deneme boyları satılıyor mu yoksa nasıl edinebiliriz?

    YanıtlaSil
  5. ay ne güzel bir jest yapmışlar sana yaa süper görünüyor hepsi:) güle güle dene canım :D

    YanıtlaSil
  6. Lush'a bende bayılıyorum. Mağazasına her girdiğimde kokulardan büyleniyorum resmen.. Çok güzel bir hediye olmuş bence güzel günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
  7. Lush'a ben de bayılıyorum. Güle güle kullan tatlım:)

    YanıtlaSil
  8. el ve ayak bakimi herseyden onemli benim icin.. Bu urunleri deneyecegim Alice'cim.. Ozendim :))

    YanıtlaSil
  9. Merve Yıldız MY. Fashion : kokuları harika gerçekten ! =)

    Miskin Kek : evet minik minik çok sevimliler =)

    What's Next : canım mağazalarda krem türü ürünleri denemek için tester her zaman oluyor ama diğer ürünleri de denemek istediğini söylediğinde böyle minik kutulara koyup veriyorlar..

    Hamide : teşekkür ederim canımmm =)

    Zeynep ERKEFELİ : teşekkür ederim, kokular gerçekten büyülüyor =)

    Hilal : canım teşekkür ederimm..

    lulu's life : bence denemelisin canım manikür ve pedikür süresini ciddi anlamda uzatan ürünler.. =)

    YanıtlaSil
  10. çok iç açıcılar :D
    taksimdeki lush'a n'oldu bi bilgin var mı?

    YanıtlaSil
  11. C.e.m.r.e. : canım malesef istanbulda yaşamadığım için bi bilgim yok =( ama bağdat caddesinde hala bi lush olduğunu biliyorum =))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...