17 Ocak 2012 Salı

Golden Globe'da Saç Bandı Trendi

Golden Globe hakkında yazdık yazdık bitiremedik.. =)
Geceden aklımda kalan bu saç bantlarını sizinle paylaşmadan geçemedim.




Busy Phillipps, Charlize Theron ve Michelle Williams geceye parlak saç bantlarıyla katıldılar.
Kıyafeti tamamladığında ve saç modeline uyum sağladığında bence çok şık ve değişik bir görüntü elde etmek mümkün.
Buna benzer saç bantları bu sezon tüm mağazalarda vardı. Özellikle en çok çeşite Accessorize'da rastladım.




Asos'ta da bolca model var :




Özellikle son görseldekine bayıldımm ! =)

11 yorum:

  1. Charlize ' ninki bir harika çok beğendim :))


    http://modasihiri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. bende son fotoğrafta,topuzun üzerindekini beğendim en çok :)

    YanıtlaSil
  3. Charlize'e bayıldım ötesi boş, ama yine çok soluk görünüyor. Yüzüne renkli bir dokunuş gerek, verseler de şu harika tuval üzerinde çalışsam:)

    YanıtlaSil
  4. hepsi çok hoşmuşş!!:S kafa anatomimden ötürü başımda durabilemeyen bu saç bantlarını çok kıskanıyorum amam bennnn

    YanıtlaSil
  5. benden sonra moda oldu saç bandı ve taçlar canım :D

    YanıtlaSil
  6. Beautiful! I love tiaras and headbands, !!!:)

    YanıtlaSil
  7. Love these accesories and your blog title!! Want to follow each other? I'm starting :)

    http://bonvogueage.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Bu bilgi icin tesekkurler Alice ! bende son gorseli coook sevdim ! :)

    YanıtlaSil
  9. valla koca kafa olmasam takarım bence sadece yumurta kafalar takmalı

    YanıtlaSil
  10. Moda Sihiri : ona ne yakışmıyo kiii =)

    rebeltakipte : o çok tatlııı ben de bayıldım.. =)

    Adele : she is my fav. too ! ;)

    ALIŞVERİŞ DANIŞMANI : haha :D çok doğru ! hemen sana yönlendiriyorum =))

    Merve Yıldız MY. Fashion : izmirde olsam seve seve ;)

    hande : aa niye durmuyoo? =))

    Hamide : doğru söylüyosun biz ilk sende gördük bunları ! =)

    AndreiaFSalim : thank you =)

    Bon Vogueage! : sure ;)

    lulu's life : lulucumm benim de favorim o çok beğendim, topuzla çok şeker olmuuş =)

    Stil Direktörü : koca kafa ve sen?? hiç sanmıyorummm ! fıstık gibisin.. =)

    YanıtlaSil
  11. sondan bir önceki çok güzellll

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...