11 Ocak 2012 Çarşamba

Gossip Girl - Royal Wedding

Gossip Girl heyecan verici 10. bölümünün ardından ara vermişti ! 
10. bölümü izlemeyenler bu yazıyı okumasın çünkü spoiler içerir !!
Blair ve Chuck kaçarken kaza yapmış, hastanede neler olduğunu öğrenemeden bitmişti..
11. bölüm 16 Ocakta yayınlanacakmış ama ben dayanamadım çünkü Chuck ölürse gerçekten izlemeyi düşünmüyordum ! =))

İşte 11. bölüm için "Blair'ın düğününden" birkaç fotoğraf !! 


Gelinlik Vera Wang tabiki ! =)

Vee evlendiği kişi de Louis..


Chuck ölmemiş, ölmemişşş ! =)
Ama Türk dizisi olsaydı kesin hafızasını kaybetmiş olurdu ! Bakalım Chuck'ın başına neler gelmiş..





Nedimelerin elbiselerini de beğendim ! 


Serena'nın saçı Gossip Girl tarihindeki en kötü saçı bence ! =)


Yazılanlara göre Blair, Chuck'ın iyileşmesine karşılık bir daha onunla birlikte olmayacağına dair söz vermiş.
Tabi kazada bebeğini de kaybetmiş..
Bir de benim hiç sevmediğim bir ayrıntı olarak, Dan ile yakınlaşmalarından bahsediliyor..
Bu kadar spoiler yeter, 16 Ocak gelsin de izleyelim !


10 yorum:

  1. Nası yani yeni bölüm Şubatta mı :(

    YanıtlaSil
  2. MadamB Fashion : ocakta canım yanlış yazmışım şubat diye, düzelttim hemen =))

    YanıtlaSil
  3. ayyyyy inanmıyorummmmm Queen B Chuckla evlenmeli ama yaa:((

    YanıtlaSil
  4. Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!Ama ama ama, Chuck'ın ölmediğini biliyordum ama devamını okumamıştım spoilerin, hayır ya evlenemez Louis'le :((

    YanıtlaSil
  5. düğün 13ncü bölümünde yani 100ncü bölümde olcak diye biliyorum. iyi ce saçmaladılar sırf 100ncü bölüme düğünü denk getirebilmek için uzatıyorlarda uzatıyorlar. güçlü bir kadın olmaya calısan blairin simdi yanlzı kalamamaktan korkan birine donusturmelerini bunca olay sonunda yanlız kalmak yerine hala louise ile evlenmek istesinin sacmalıgını gectim de louis niye hala blairle birlikte olmak istesin biri bana anlatsın. başka bir adamla kaçmaya çalışırken çocuklarını kaybetti hangi adam hala evlenmeye calısr bu kadınla heleki o adam bir prensse bu herif sonunda gay cıkcak gorceksiniz sırf bunu saklamak icin blairle evlencek:PPppp tamam biraz abarttım ama önce chuck ı mahvettiler simdi de blairin karakterini degistiriyorlar erkeksiz kalamayan aglak bir tipe çeviriyorlar.. icimde kalmıştı ohh bana :PPpp

    YanıtlaSil
  6. gülümse : ben de öyle olmasını istiyodum =( favori ikilim onlardı tün dizi boyunca..

    j.d. : bence de evlenmemeli ama chuckla hiç birlikte olamicaklar sanırım =( neyse en azından chuck ölmedi..

    towanda : okuduğum kadarıyla blair louis'nin yazdığı evlilik yeminini görüp kendisine gerçekten aşık olduğunu anladığı için evleniyormuş. tabi onları louis yazmamış.. ama sana katışıyorum blair eski haliyle kalmalıydı !

    YanıtlaSil
  7. Dugunden kaciyor gibi fotograflarini gormustum sanirim,gelinligi ustunde caddede taksiye biniyorken...Umarim olmaz bu dugun,cok sacmaladilar zaten,yine de Chuck ve Blair hatrina izlemeye devam ediyorum...Elbet ki istegimizi biliyorlar ve uzatmak adina boyle yapiyorlar ,sonunda istedigimiz olacaktir diye umuyorum ben :)))

    YanıtlaSil
  8. Aliceeee ben Serena'nin sacini cok begendim yaaa ! :)))) aksesuari da cok cici ;)

    YanıtlaSil
  9. I did not like the top, wedding dress. And the bridesmaids dresses seem a cabbage. Forgive me, this is my opinion.

    ***

    Ben üst, gelinlik gibi değildi. Ve nedime elbiseler lahana gibi görünüyor. Affet beni, bu benim görüşüm.

    A big kiss!

    YanıtlaSil
  10. Chuck ölürse ben de kesinlikle izlemicektim. Ama bence çok yanlış bir seçim oldu o kadar şeyin üstüne evlenmeleri büyük saçmalık. Olan yine benim garip Chuck ıma oldu :(((

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...