2 Ocak 2012 Pazartesi

Yeni Yılın İlk Hediyesi

Geçtiğimiz günlerde Twitter'da bol bol bahsettiğim gibi sevgili Esra'nın blogunda yaptığı hediye çekilişini kazanmıştım.
Kargonun burdaki şubesi tarafından paketim elime biraz gecikmeli geçti.
Çok güzel paketlenmişti ama ben bu şirinliği görmek için sabırsızlanıyordum tabi paketi alır almaz hemen açtım! O yüzden paketli halini fotoğraflayamadım.. =)


Esra bu cici atleti yılbaşı için özel tasarlamış vee kendi elleriyle yaptığından dolayı benim için anlamı daha büyük !

Bi de paketin içinden minik çok sevimli bi broş çıktı, ona da bayıldımm yarın hemen ona uygun bi kombin yapıcam ! =)


Hediyeler için bir kez de buradan çok çok teşekkür ediyorum ! Hemen giydim, şu an evin içinde bununla dolaşıyorum ! =)

Siz de Esra'nın blogunu incelemek isterseniz tık tık !

9 yorum:

  1. canım benim ne kadar güzel yaa :)) harika bir çekiliş hediyesi :D güle güle giy...

    YanıtlaSil
  2. tebrikler...
    çekilişle kazanılan hediyeler daha bir anlamlı oluyor değil mi insan kendini çok şanslı hissediyor, bende bi ayakkabı kazandım çekilişten :)

    yeni yılsa şans bizden yana olsun :))

    sevgiler
    darkolivee.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. geyık benım ıcın cok onemlıdır ve suan senı kıskandım :) gule gulke gıy canım

    YanıtlaSil
  4. Ne kadar güzelmiş hediyelerin, güle güle kullan kuzumm :)

    YanıtlaSil
  5. Cok begendim hediyeni.. Gule gule giy cnm neseli gunlerde !! :))

    YanıtlaSil
  6. Merve Yıldız : teşekkürler canım =)

    Hamide : ben de çok beğendim gerçekten çok teşekkür ederimm =)

    darkolivee : kesinlikle öylee ! =) sen de güle güle kullan canım benimm..

    Grace : ben de bayılırım geyikleree =) teşekkürler..

    j.d. : tatlım teşekkür ederimm =)

    lulu's life : lulucum teşekkür ederim canımm =)

    YanıtlaSil
  7. iyi günlerde kullan meleğim çekilişler olcak daha :)) öptümm :)

    YanıtlaSil
  8. Çok beğendim, çok sevdim ve evet kıskandım :) Güle güle giy canım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...