11 Aralık 2011 Pazar

Durance

Güzel kokulu şeylere bayılıyorum !
Parfümler her zaman vazgeçilmezimdir... Kremler, duş jelleri, kokulu olabilen her şey benim için mükemmeldir =) Aynı zamanda oda parfümleri, mumlar gibi ev dekorasyonunda kullanılan kokulu objelere de bayılırım ! =)
Durance yeni keşfettiğim bir marka.. Mis kokulu ürünleri var !
Panora'da gezinirken kokusuna karşı koyamayarak denedim.

Bu gördüğünüz, çekmece zarfı ! =) 
Dolaplara, çekmecelere atıyoruz, bir dahaki açışımızda misss gibi bir koku bizi karşılıyor ! =)
Ben çok sevdim ! Hemen aldım ve attım dolabıma =)

Parfümleri de çok çok güzel kokuyorlardı ! Onları da denemek için sabırsızlanıyorum !
Eve geldikten sonra internet sitesini inceledim ve kişisel bakım ürünleri ve parfümlerini hemen deneme listeme aldım !


Lavanta kokusuna bayılırım, bir de mor ambalajla bir araya gelince tam benlik bir el kremi !


Lavanta aromalı tonik ve peeling de en çok merak ettiğim ürünlerden !





İncelerken parfümlerin kokusu eve kadar geliyor ! =) Lavanta, gül, orkide, yasemin... Karar vermek çok zor !


Erkekler için de ürün seçenekleri var. Yılbaşı için alternatif bir hediye seçeneği olabilir bence ;)


Seramik parfüm ısıtıcı çok hoş kokular yayıyor !



Parfümlü el yapımı mumlar, hem çok şık hem de harika kokuyorlar...


Daha bir çok ürün seçeneği var. Bence hemen internet sitesine gidip bi inceleyin, tık tık ! =)
Yılbaşı yaklaşırken, mis kokulu hediyeler çok güzel bir fikir bence! ;)

10 yorum:

  1. duymuştum bende.bi denemek lazım ozaman gerçekdende:)

    YanıtlaSil
  2. kokulu cekmece zarflarini yurtdisindan almistim. bayiliyorum kokularina...dolaplari cekmeceleri acmak artik daha zevkli;)
    Turkiyede nerde bulurum diye dusunurken senin yazi cikti karsima. Panoraya surekli gidiyorum zaten. hemen ugriycam Durancea.
    Cupcake tadinda bir Pazar gunu diliyorum!
    http://gonchagoncha.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. ya hepsinden canım çekti alasım geldi yahuu :D

    YanıtlaSil
  4. çekmece kokusu harikaymış,bende çok seviyorum kokularla içi içe olmayı,her bakım ürünüm mis koksun isterim,kimisi kokusuz ürün arar özellikle,hiç anlamıyorum :)

    YanıtlaSil
  5. çekmece zarfı fikrini sevdim ;) eskinin lavanta torbalarının yerine güzel bir alternatif =)

    YanıtlaSil
  6. Aaa, ne güzel şeyler varmış, özellikle çekmece zarflarına bayıldım, hemen alsam. Nerde vardır ki:(

    YanıtlaSil
  7. Bir dahaki sefere Durance'ın önünden geçer geçmez o çekmecemiz için olan kokudan alıcam:) Güle güle kullan tatlımmm sen de:)

    YanıtlaSil
  8. Cnm Vakko dekor'da cekmece icleri icin cok leziz kokular var ayrica son derece de sik tasarimlar.. Tavsiye ederim ;) Benim tercihim nar kokusu ! Dolabima bereket dolsun tadinda ;) xxx

    YanıtlaSil
  9. Butik Merve : denemelisin ben tavsiye ediyorum ;)

    Goncha Goncha : yardımcı olduğuma sevindim ! =) çok hoş bi fikir zarf ve çok güzel kokuyorlar =)

    Hamide : misss gibi kokuyor ama karşı koymak çok zor =)

    rebeltakipte : aynen ben de eeen yoğun kokulu olanını seçerim hep =)

    irem : zarf olmadığı zamanlarda lavanta torbaları hala geçerli ben bayılırım onlara da =)

    sevda s. : canım mağazaları internet sitesinde yazıyor ordan kendine en yakınını bulabilirsin ;)

    Hilal : teşekkür ederimm =) kesinlikle tavsiye ediyorum kokusu çok güzel ;)

    Lutfiye Okturk : onu da hemen deniicem canım şimdiye kadar vakko dekor tarafına pek geçmemiştim =) teşekkür ederim tavsiye için ;)

    YanıtlaSil
  10. Çekmece zarfını ilk kez görüyorum ama durance'ın çubuklu ev kokularını çok seviyorum ben :) yalnız beymen'deki fiyatı ile nişantaşında bir mağazada satılan fiyatının aşırı farklı olması çok şaşırtıcı. Nişantaşı'ndan alıyorum ben de.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...