8 Aralık 2011 Perşembe

Lush Herbalism

Lush ürünlerini çok sevdiğimi her zaman söylüyorum. Kokularına, görüntülerine karşı koymak imkansız benim için.. =) 
Yüz temizleyici ürünlerinden daha önce kullanmamıştım ve daha önce bu yazımda bahsettiğim gibi Herbalism'i denemek istiyordum. Geç kalmadan hemen aldım ! =)


İnternet sitesindeki açıklama :
Normal, yağlı ve problemli ciltler için uygundur. Yoğun bitki, kepekli pirinç ve gül yaprağı karışımı ile cildinizi nazikçe temizler. Lekeler ve kusurların giderilmesinde yardımcı olur.



Kokusu çok sevimli olmasa da rahatsız edici kesinlikle değil. Bitki ağırlıklı bir kokusu var.


Fındık büyüklüğünde bir parçaya su ilave ederek çamur kıvamına getirip yüze uygulanıyor.
Yaklaşık 3 dakika sonra yıkanarak hem cilt temizlenmiş oluyor, hem de peeling etkisi yapıyor.


Kutunun arkasında, kim tarafından yapıldığına dair bir etiket bulunuyor. Bu ise benim Lush ürünlerinde en sevdiğim özelliklerden biri ! =)
Bu ürün Bülent tarafından yapılmış !

Kullanmaya yeni başladım. İlk kullanımdan sonra cildimde ekstra bir yumuşaklık ve pürüzsüzlük vardı ama ertesi akşama etkisi geçti. Haftada 2 kere kullanılması tavsiye ediliyor. Düzenli kullanım sonrası etkilerini görmek için sabırsızlanıyorum ! =)
Ayrıca ürünleri incelemek ya da satın almak için tık tık !

6 yorum:

  1. cok memnun kalacaksin umarimmmm ;) xxx

    YanıtlaSil
  2. Düzenli kullanım sonrasında kullanmayı bırakıncada pürüzsüzlük devam edecek mi acaba? Yorumlarınızı bekliyoruz :)

    YanıtlaSil
  3. ay ne garip bişeymiş işe yarıyor mu acep gerçekten...

    YanıtlaSil
  4. lulu's life : ben de muyorum canım gelişmeleri bildiricem sana =)

    Mila : hiç merak etme canım adım adım yazıcam tüm gelişmeleri =)

    Hamide : canım ben de işe yaradığını umuyorum, deneyip görücez =)

    YanıtlaSil
  5. I love Lush - gorgeous soap and the shops smell amazing!
    http://missbbobochic.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. I love it! .... If it does what it promises, this good.

    A great Saturday!
    http://deiafsalim.blogspot.com/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...