23 Aralık 2011 Cuma

Eva Longoria vs Victoria Beckham -2-

Eva Longoria ve Victoria Beckham sürekli yer verdiğim isimler. Çünkü ikisinin tarzını da çok seviyorum. Hatta genelde aynı şeyleri giyebiliyorlar ! =)
İşte yine onlardan biri..



Yine hangisine daha çok yakışmış karar veremiyorum.
Elbise Victoria Beckham tasarımı ve Eva Longoria için biraz fazla dar ! Ama yine de çok güzel taşımış.
Christian Louboutin çizmeler bu elbiseyle pek hoş olmamış, ayakkabı seçimiyle benim için Eva Longoria öndeyken renk seçimiyle Victoria Beckham eşitliği yakaladı ! =)
Ayrıca en sevimli aksesuar olan Harper Beckham 'ı da unutmamak gerek ! =)

Bu da aynı modelin sarısı..


Bence V.B en güzel rengi kendine ayırmış ! =)

12 yorum:

  1. Ben de sana katılıyorum canım ;) Victoria'nın o çizmeler ne alaka olmuş elbiseyle ama renk şahane . Bebişine de bayıldım yaaa yeriiim :D

    YanıtlaSil
  2. Bende Eva' ya cok yakistirdim :))

    http://modasihiri.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Keşke Victoria o çizmelerle giymseydi diyorum sadece :D

    Harper'ın suratın sevimliliğine bakar mısınn, tam yemelik ^^

    YanıtlaSil
  4. victoria çizme giymiş bebişin kolları açık vicdansız kadın :)

    YanıtlaSil
  5. Junkhead : çizmeler fenaa ama çok severek giyiyo sanırım mankenlerde de aynı kombin var =)

    Moda Sihiri : Eva'nın ayakkabılarına bayıldımm =)

    j.d. : harper tam oyuncak gibiii =)

    tubitos : avrupada bebekleri böyle dolaştırmak moda sanırım =) pek sarıp sarmalamıyolar bizim gibi =))

    YanıtlaSil
  6. eva'ya her şey yakışır:D:D vici'ye bakmadım bile:P:P Desperate housewives fanı olarak biraz torpil geçiyorum kendisine:P

    YanıtlaSil
  7. bot dışında victoriaya daha güzel olmuş elbise bence...

    YanıtlaSil
  8. bende çizmelerle beğenmedim ama elbise modeli çok şık ve zarif;)
    http://editorist1783.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. Ben geldim ^__^

    Eva zayiflamis mi? Bence Victoria'dan daha zayif gorunuyor,ikisi de guzel tasimis,baskasi olsa ,kesin Victoria derdim ama ikisine de yakismis,renk konusunda sana katiliyorum ^_^

    Bu arada,Victoria'nin kizi da elinde biblo gibi,pek sirin ^_^

    YanıtlaSil
  10. hande ne yapıyor : benim de favori dh karakterim gaby ! benden de torpilli =)

    Hamide : victoria kendine göre yapmış elbiseyi sanırım tam üstüne dikilmiş gibi =)

    ESRA : katılıyorum canım çok şık görünüyor elbise.. =)

    MadamB Fashion : bu aralar mavinin bu tonuna bayılıyorum o nedenle victoria renkten torpilli =))

    AndreiaFSalim : thank you so much ! and very merry x-mas for you !! =)

    FerahFeza : hoşgeldin canımmm özlemiştik seni umarım her şey yolundadır !! =)

    YanıtlaSil
  11. bu kadının bebeğini bir biblo gibi taşımasına hastayım, bir bebek hep mi aynı şekilde tutulur =)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...