10 Aralık 2011 Cumartesi

Fergie'nin Fermuar Sorunu

Fergie geçtiğimiz günlerde Hollywood Foreign Press Association ve Instyle Magazine tarafından hazırlanan galaya, çok sevimli, üzerinde Felix olan bir elbiseyle katıldı.
Elbisesi Jean-Charles de Castelbajac Felix the Cat , Spring 2012 !


Elbiseye bayıldım..


Buraya kadar her şey çok güzel ! =)
Ama bu fotoğraftan sonra elbisenin tüm sevimliliği bir anda kayboluyor ! =)




Görüldüğü gibi Fergie'nin elbisesi kendisine birazcık (!) dar gelmiş !
Acaba elbisenin modeli mi böyle diye düşündüm ama yazılanlara göre dar geldiği ve fermuarı kapanmadığı için böyle bir yola başvurmuş.
Neden başka bir elbiseyle değiştirmedi ya da neden en azından bir ceket giymedi üzerine diye düşünmekteyim şu an !
Ama aynı zamanda bu bizim için hayat kurtarıcı bir yol olabilir, zorda kaldığımızda ! Aklımın bir kenarına yazdım ben bunu.. =)

8 yorum:

  1. bundan sonra "elbise dar geldi" derdi yok o zaman. "modeli öyle onun" deyip geçiyoruz (:

    YanıtlaSil
  2. Ay bir de fermuarın yarısı kapanmamış nerdeyse, ben onu giymeye utanırdım..Sen Fergie ol, böyle elbise giy :D
    Ama bende aklımın bi köşesine yazdım bu yöntemi ;))

    YanıtlaSil
  3. hoş durmamış tabi ama tebrik etmek lazım cesaretine.demek ki çok sevmiş elbiseyi ısrarla giymek istemiş:)

    YanıtlaSil
  4. valla çok geniş bir üstü var fergie'nin napsın kızceğız :))

    YanıtlaSil
  5. Gardrop Kedisi : aynen öyle ! inanmayana da fergieyi gösteriyoruz =)

    j.d. : elbiseyi gerçekten çok sevmiş demek ki başka bir açıklama bulamıyorum :D

    gülümse : kesinlikle cesaretine ben de hayran kaldım ! =)

    sevda s. : dimiii çok akıllıca, zor durumda hayat kurtarır bu yöntem ! =)

    Hamide : doğru söylüyosun canım boyu küçük ama üstü bayaa geniş yine de çareler tükenmiyor ! =)

    YanıtlaSil
  6. eğer kapanmamışsa bence model gibi durdugundan kötü görünmüyor :))ben zaten fergie'yi pek severim ne giyse kabulüm :)

    YanıtlaSil
  7. bence güzel bir çözüm bulmuş :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...