19 Aralık 2011 Pazartesi

Saha Dışında Ne Giyerler?

Futbolcuları, maçlarda formaları içinde görmeye alışığız. Bazıları kendi tarzlarını formayla bile yansıtıyorlar ! =)
Peki ya günlük hayatta ne giyiyorlar ?

Barcelona'nın yeni oyuncusu Fabregas :



Shakira'yla birlikte olan Pique son zamanlarda sürekli gündemde ! Geçtiğimiz günlerde Mango'nun yeni reklamlarında oynayarak bir çok billboard'da karşımıza çıkmıştı ! =)




Eski Beşiktaşlı futbolcu Guti Hernandez farklı bir giyim tarzı olan oyunculardan.. =)



Yine Barcelonalı bir futbolcu Iniesta.. Giyimiyle, hareketleriyle, saf temiz yüzüyle sanki bizden biri gibi ! =)



Kendinden en çok söz ettiren isim, Lionel Messi.. 
Cristiano Ronaldo mu yoksa Messi mi daha iyi futbolcu tartışmaları sürerken, biz de stillerini tartışalım.. =)
Cristiano Ronaldo ile ilgili yazıma buradan ulaşabilirsiniz. Sizce Cristiano Ronaldo mu Messi mi? =)





Vee gelelim son zamanlarda, tarzıyla, saçıyla, giydikleriyle çok konuşulan Neymar'a =)
Sizi birkaç fotoğrafıyla baş başa bırakıp kaçıyorum çünkü Neymar önümüzdeki günlerde, başka bir yazıda ayrıntılı olarak incelenecektir ! =)






Kendisine çok özen gösterenlerden biri de Manchester United oyuncusu Wayne Rooney.. 3. fotoğrafta görüldüğü gibi saç sorunu yaşadığı için saç ektirip bu sorunundan kurtulmuş =)




Sıradaki isim Arda Turan.. Onun bu kırmızı pantolonlu hallerini gördükten sonra paylaşmadan edemedim. Galatasaray'ın mercan rengi formasını "beğenmediğini" bildiren Arda'nın kırmızı pantolon giymesi bana biraz komik geldi.. =)



Peki sizin favoriniz hangisi ? =)

5 yorum:

  1. Çok hoş bir konu olmuş ama genel olarak ben beğenmedim giyimlerini :)

    YanıtlaSil
  2. Baştan aşağı trend olsa ne yazar Allah'ın bir yerden alıp bir yere verdiği talihsiz güruh(ki bu yer sadece banka hesabı oluyo).

    YanıtlaSil
  3. Alicecim bence de çok başarılı bir yazı olmuş, ilginç bir fikir:) Bir de Messi Messi Messi diyorum;)

    YanıtlaSil
  4. anaaaammm nasıl da benlik bir konu bir postta sevdiğim tüm futbolcuları(arda ve rooney hariç) bir arada gördüm ya helal sana be kız :DD ben tabiii ki de messiyi tek geçerim, ama pique de eş durumundan geçti hadi :DD

    YanıtlaSil
  5. BonBon : ben de pek beğenmedim tatlım bunlar en iyi halleriydi =)

    ALIŞVERİŞ DANIŞMANI : haha :D sana katılıyorum ama bir taraftan almasa diğer insanlara haksızlık olurdu bence =))

    Hilal : canım teşekkür ederimm ! =)

    Hamide : evet canım tam senlik ben de senin yorumlarını merak ediyordum bu konuda ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...