1 Aralık 2011 Perşembe

Serena'nın DVF Elbisesi

Gossip Girl'ü kim ne giymiş diye merakla izliyorum !
Blake Lively'nin tarzını çok beğeniyorum, tabi Serena'nın da ! =)
Blair da favorilerimden..
Gossip Girl'ün en son yayınlanan bölümünde Serena'nın partide giydiği bir elbise vardı.
Saçlarıyla, aksesuarlarıyla çok beğenmiştim.
Elbisenin manken üzerinde duruşunu gördüğüm an çok şaşırdım çünkü o havalı duruşu yoktu maalesef =)


Elbise Diane Von Frustenburg tasarımı ve bu yazımda bahsettiğim Sparkle Dress trendine de uygun =)


Ayrıca elbise şu an indirimde (!) 1.400$ 'dan 980$ 'a düşmüş, incelemek isteyenler için tık tık !

Serena'da duruşuna 10, mankende duruşuna 4 puan verdim :D

17 yorum:

  1. Katılıyorum sana tatlım. Özellikle o sarı dalgalı saçlarıyla ne kadar güzel olmuş:) Bayıldım...

    YanıtlaSil
  2. Cok begendim, diz altinda olsa daha da tam benlik derdim : )

    YanıtlaSil
  3. Bi de dekolteyi baya açmışlar tabi Serena'nınkinde :D Hava ordan da geliyor ayrıca :))

    YanıtlaSil
  4. Dün izlerken bende bu elbiseyi gördüm acaba neydiii neydii diye kendimi yedim bitirdim ne iyi yapmışsın beni bu eziyetten kurtardın valla :)) Takılarıyla elbisesiyle muhteşem görünüyor keşke kırmızı halıda da görebilsek böyle !

    CURCUNAM

    YanıtlaSil
  5. off elbise hakkaten serena da muhteşem durmuş.. bu arada ben de blairın tarzını çok beğeniyorum

    YanıtlaSil
  6. AyçA : saçlarına çok fena bayıldımm çok hoş olmuştu =)

    Lila Moonlight : ben de kısa severim canım normalde ama bunun serenada deriiiin bir yırtmacı vardı o açığı kapattı yani ;)

    Junkhead : evet kesinlikle bu o mu diye baya dikkatle inceledim ben de :D

    Curcunam : işe yaradığıma sevindim tatlım ;) evet kırmızı halıda bazen ben de beğenmiyorum kendisini =)

    Adele : yes dear gorgeous, isn't it? =)

    tubitos : blair çok tatlı ne giyse bi sevimli geliyo bana =)

    YanıtlaSil
  7. mankende çok sıradan ama serena'da harika durmuş saçlarıyla fln

    YanıtlaSil
  8. senin puanlamanı yesinler valla doğru
    ama ben her dem dore yerine lame derim .)
    gel bir de Edi'ne puan ver .)
    Yılbaşı Kombinim - Stil Direktörü

    mucx

    YanıtlaSil
  9. ben daha çok blairciyim ama serena da çok hoş taşıyor elbiseleri

    YanıtlaSil
  10. kitten : kesinlikle canım mankeni görünce hayal kırıklığına uğradım =)

    Stil Direktörü : benim edi'me puanım belli gözüm kapalı bile veririm ! =)

    gülümse : ben de karakter olarak biraz daha blair tarafındayım sanırım.. karar vermek çok zor ! =))

    YanıtlaSil
  11. bayıldım....

    http://moda-kulisi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. serena'nın üzerinde harika durmuş:))

    YanıtlaSil
  13. bencede serena da harika durmuş :)

    YanıtlaSil
  14. of of offff bu elbıse ınanılmaz aman yarabbı ındırımdeyken kacırmamak lazım ama ama o SVW yanı benım ustumde aynı etkıyı yaratması azcık suphelı gubu :)))

    begumyagci.blogspot.com

    YanıtlaSil
  15. elbiseyi ne kadar güzel taşımış. kıskandım! :)

    YanıtlaSil
  16. Manken üzerinde normal hatta sıradan duran bu elbise Blake üzerinde goddess etkisi yaratmış saçi, makyaj ve takı bütünlüğüne de tam not canım ;)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...