18 Aralık 2011 Pazar

Gümüşçü -5-

Bazı insanlar baykuşun uğursuzluk getirdiğini düşünürken, bir çoğumuz uğuruna inanıyoruz. Son zamanlarda yükselen bir trend olan baykuş figürü tüm aksesuarları süslemeye devam ediyor!

Siz de henüz baykuşlu bir aksesuar bulamadıysanız bu kolyeler tam size göre ! =)







Hepsi tabi ki gümüşçü.net 'ten.. =)
İncelemek için tık tık !

Ayrıca bildiğiniz gibi ;
1 hafta boyunca, sizler için seçtiğimiz bazı ürünleri paylaşıyorum veee bu bir hafta sonunda sizlere sürpriz bir hediyemiz olacak ! =)
Sürpriz hediyeyi kazanmak için yapmanız gereken :

1- Gümüşçü.net sitesine üye olmak.
2- gumustaki'yı Twitter'da takip etmek. 
3- Gümüş Takı Facebook sayfasını beğenmek.
4- Blogumun izleyicisi olup 1 hafta boyunca "Gümüşçü" adıyla yazılmış post'lardan herhangi birine "yukarıdaki şartları yerine getirdiğinizi belirten ve twitter, facebook linklerinizi" yorum olarak  bırakmak. Ayrıca tabi ki twitter ve facebook hesaplarınızda paylaşırsanız çok çok mutlu olurum ! =)

21 Aralık'ta kazananı ve hediyesini buradan açıklayacağım ! =)

Gümüşçü.net ile ilgili diğer yazılarım burada , burada , burada vee burada !

11 yorum:

  1. Harry Potter manyağı yeğenim bunu görse çıldırır:)

    YanıtlaSil
  2. en sondaki baykuş diğerlerinden daha güzel gibi ama karar da veremiyorum hepsi birbirinden hoş.

    YanıtlaSil
  3. cagirdin geldim canim herseyi yaptim
    twitter, face kendi sitesi senin blogun:)

    bende varim

    yildiz111@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. Baykus benim icin de sans demek.. hatta en ugurlu sayim da 13 :) Farklara inanmak daha buyuk bir enerjidir diye dusunuyorum :))

    tesekkurler cnm..
    xxx

    YanıtlaSil
  5. Ben severim baykuslari ve birkac kolyem var ama bunlar cok tatli, ozellikle sonuncusunu istiyorum : )

    YanıtlaSil
  6. baykuşlara bittim
    twitter &facebook ve kendi sitesine kayıt okdir
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100003093643658
    twitter @joveland
    blogumda duyurdum
    http://joveland.blogspot.com/2011/12/bugunun-hediye-haberleri.html
    joveland@gmail.com
    sevgilerrrr

    YanıtlaSil
  7. canim cagirdin geldim, sansim yok diye hep sölüyorum ama deniyelim bakalim :) dediklerinin hepsini yaptim twitter, face, yarinda blogumda duyurucam, daha ne olsun sansim bol diyelim :)
    bide 4.resimdeki baykusu cok sevdim!

    YanıtlaSil
  8. Baykuş benim de uğurum! Çok ama çok seviyorum! Bu arada kolyelerin hepsine de bayıldım! Harikalar. İşte burda da benim baykuş aşkım!
    http://ailehalleri.blogspot.com/2011/08/baykush.html

    YanıtlaSil
  9. bunlarda çok güzelmişş yaaa yaz beni de bi kenara aliceeee:)

    YanıtlaSil
  10. Kardeşim tam bir baykuş hastası:) 2. sıradaki baykuşu ona hediye alabilirim :)

    YanıtlaSil
  11. merhaba çağırmışsın bende geldim:)
    şartların hepsi tmm
    https://www.facebook.com/aycaaaaaaaaaaaaaaaaa?ref=tn_tnmn
    ayfer tatlı
    keyfim2@gmail.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...