17 Aralık 2011 Cumartesi

Gümüşçü -4-

Gümüşçü.net 'ten bugünkü ürünümüz, yine benim en sevdiğim figürlerden olan "kelebek"li bir bileklik ! =)





Siz de benim gibi kelebek sevenlerdenseniz ve diğer bileklikleri incelemek isterseniz tık tık !

1 hafta boyunca, sizler için seçtiğimiz bazı ürünleri paylaşıyorum veee bu bir hafta sonunda sizlere sürpriz bir hediyemiz olacak ! =)
Sürpriz hediyeyi kazanmak için yapmanız gereken :

1- Gümüşçü.net sitesine üye olmak.
2- gumustaki'yı Twitter'da takip etmek. 
3- Gümüş Takı Facebook sayfasını beğenmek.
4- Blogumun izleyicisi olup 1 hafta boyunca "Gümüşçü" adıyla yazılmış post'lardan herhangi birine "yukarıdaki şartları yerine getirdiğinizi belirten ve twitter, facebook linklerinizi" yorum olarak  bırakmak. Ayrıca tabi ki twitter ve facebook hesaplarınızda paylaşırsanız çok çok mutlu olurum ! =)

21 Aralık'ta kazananı ve hediyesini buradan açıklayacağım ! =)

Gümüşçü.net ile ilgili diğer yazılarım burada , burada ve burada !

6 yorum:

  1. xxx hmmm kelebek mi ! asla hayir denmesss ;)

    YanıtlaSil
  2. 349 üyeyim
    siteye üye oldum
    https://twitter.com/#!/herseguzelolcak
    takipteyim, teoman olarak face de beğendim :)
    bilmisbalik@gmail.com

    YanıtlaSil
  3. gerçekten güzel bileklikler ben de varım:)

    YanıtlaSil
  4. Tatlım sen davet edersin de ben gelmem mi :)

    Yanlız ben gümüşçüye üye olamadım hep hata verdi... :(

    Bu arada bnm face ve tweet hesabım yok napcaz şimdi. :S

    YanıtlaSil
  5. $ul€ : hoşgeldin ! ama yarışma bitti malesef =(

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...