28 Aralık 2011 Çarşamba

LuxyBox Aralık Kutusu

LuxyBox bu ay bloggerları da unutmamış ve bir kutu da bizlere yolladı !

Kutu o kadar güzeldi ki açmaya kıyamadım. =)


İçi dışından daha da güzeldi !


Ürünlere yakından bakalım :



Bu avokadolu şampuan ve saç bakım ürününün kokularına bayıldım !


Veee en favori ürünüm tabiki MAVALA oje =)
Kutuyu açarken mor olduğunu hayal etmiştim ama bu rengi de o kadar sevdim ki !
Fotoğrafta hafif turuncumsu çıkmış ama çok tatlı bir pembe.

Ürünlerin açıklamaları ve tam boy fiyatları da kutunun içinde gönderilmiş. Bu da çok hoş bir ayrıntı.


Genel olarak ben kutuyu çok beğendim ! O kadar özenli hazırlanmıştı ki..
Ürünler de özellikle oje kutudan beklentimi fazlasıyla karşılamamı sağladı !

Henüz kırışıklıklarım olmadığı için Lierac Exclusive Intense Nuit Creme anneme gidiyor ! =)
İçinden daha fazla makyaj ürünü çıkması benim daha çok işime gelirdi sanırım.. Yine de bu fiyata evinize kadar gelen bu şirin kutu kesinlikle almaya değer !

Tuğba Hanım'a ve LuxyBox'a bana bu kutuyu gönderdikleri için çok teşekkür ediyorum !

Siz de bu kutuya abone olmak ya da LuxyBox'taki diğer ürünleri incelemek isterseniz tık tık !

7 yorum:

  1. ay ya senın ojenın regı daha gğzelmş dger urunleri hep aynı gondermişler
    gule gule kullan cnm
    gercekten cok buyuk ıncelık yaptılar

    YanıtlaSil
  2. ya ama benim kel mi yaaa:)üstelik haftanın en az 6 günü makyajlı dolanıom:)))cık cık cık bu firmalar hala bendeki potansiyelin farkında değil demek ki:)))

    YanıtlaSil
  3. Hepsi harika görünüyor canım güle güle kullan:) Ama Luxy Box bloggerlara sürpriz yaparken beni unutmuş:( Ühüüüü:(

    YanıtlaSil
  4. KOVA KADINIYIM BEN : evet tatlım çok inceler, benim de çok hoşuma gitti.. benim gözüm de lila ojedeydi ama bana gelen pembe de çok sevimli =)

    gülümse : gülümsecim olur mu hiç öyle şey, iletişime geçememişlerdir belkiii ;)

    Hilal : tatlım belki ulaşamamışlardır, üzülmee kıyamam =)

    YanıtlaSil
  5. sanirim herkesin kutusundaki ürünleri ayni degil ama senin kutundada cok güzel ürünler varmis.Kirmizi öjelere asik olan ben,bu öjeye bayildim acaba iyimi ??

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  6. Luxybox'ın süpriz hediye kutusu gerçekten çok güzelmiş beni de en çok mavala ve lierac sevindirirdi :) güle güle kullan canım, oje de tam yılbaşı rengi olarak kullanılabilecek bir ton ;)

    YanıtlaSil
  7. guzelgul : canım bu renk de pembenin çok güzel bi tonu, tam bayılmalık ! =)

    BeTwin Us : oje tam yılbaşı rengi canım haklısın, sen de güle güle kullaaan =)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...