30 Aralık 2011 Cuma

Wish Aksesuar

Son zamanlarda bende bir yüzük merakı başladı.. =)
Bir sürü bir sürü alasım geliyor..
Ayrıca bir markanın yüzüklerini beğenirsem, diğer ürünlerini de mutlaka beğeniyorum. Yüzükler benim için bir ölçüt oldu sanki =)
Nette gezinirken bu yüzüklere rastladım. Özellikle benim en sevdiğim figürler kullanılmış =)





Bu yüzüklerde en çok sevdiğim şey ise halkanın, yüzüğün büyük deseninin minyatür hallerinden oluşuyor olması. =)

Siz de incelemek isterseniz Wish Aksesuar'ın internet sitesi işte burada !

Ayrıca bu kolye ve bilekliğe de göz koydum ! =)



6 yorum:

  1. o kolye üzerine bişiler yazdırabilirsiniz isim veya bir mesaj bir arkadaşım bir yüzüne eşinin bir yüzüne oglunun yazdırmıştı cok şık ve kibar duruyor

    çekilişime herkesi beklerim
    http://kozmetikdeneyimleri.blogspot.com/2011/12/bioderma-sensibio-h2o-cekilisi.html

    YanıtlaSil
  2. Yüzükler benim olsunn, hepsinden alalım hadi :D

    YanıtlaSil
  3. Cok guzel hepsi,yuzuklere bayildim ^_^

    YanıtlaSil
  4. Beautiful jewelry!I just want to wish you happy new year;):)Much love

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...