8 Aralık 2011 Perşembe

Ödül Mim'i

Çok fazla mim cevaplayamasam da tubitos, hamide, süslü ve pembe dünyam beni ödüllendirdikleri için bu mimi cevaplamadan geçemiyorum ! =)
Burdan onlara çok teşekkür ediyor ve linklerini veriyorum =)



Bu ödülde yapılması gereken şey hakkımızdaki 7 gerçekten bahsetmek =)

1- En sevdiğim renk mor ! Tahmin etmek çok güç değil aslında =)
2- Sigaradan, kokusundan, dumanından her şeyinden nefret ederim !
3- Bitter çikolatadan hiç hoşlanmam ^-^
4- Çok sulugözümdür, hemen her şeye ağlayabilirim ! =)
5- Hediye almayı, vermeyi, sürprizleri, özel düşünülmüş küçük detayları çok severim. 
6- Çileğe bayılırım ! =)
7- 7 en sevdiğim sayıdır, şimdiye kadar bir güzelliğini görmedim ama... =)

Şimdi mimlediklerime geldi sıra :

Sanırım yapmayan başka kimse kalmadı.. Kaldıysa da benim aklıma gelmedi =(

8 yorum:

  1. Canımcım,ben de yaptım . Beni mimleyen 3. oldun hatta sen :))) Olsun ne güzel 3 kişinin aklına gelenler içinde olmak hehehh ... O zamaan forever purple ! diyor ve susup gidiyoruum :P

    YanıtlaSil
  2. aa ben görmemişim merak ettim hemen gidip okuyorum canım =))

    YanıtlaSil
  3. Bebeğim ya şu işe bak 1.hariç ki benim en sevdiğim renk tabiki de PEMBE :)diğer 6sı birebir benim için de öyle :)))Süper oldu bu mim değil mi birbirimizi daha iyi tanıyoruz böylece :)Bir de başak burcuyum dersen bayılırım bak :)))Öpüyorum ;)

    YanıtlaSil
  4. süslü ve pembe dünyam : yok canım yay burcuyum =) ama bu mim çok sevimli gerçekten hem ayrıca pembe ve mor da çok yakın renkler ! =)

    YanıtlaSil
  5. bende biri aglayinca hic duramam bende aglarim : D Filmlerde birinin tek gözü dolsun yeter ; )

    YanıtlaSil
  6. ayyyy şimdi gördüm ben tatlım yaaa çok çok çok teşekkür ederim.ben de çilek tutkunuyum ve yeri gelince reklamlarda bile ağlarım:))

    YanıtlaSil
  7. canım cevapladığın için çok teşekkür ederim :) sigara konusunda aynı fikirdeyiz, ben de sulugözlüyümdür ya herşeye ağlarım ve 7 yi çok severim aynıyız yahuuu ):

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...